Šios elektroninės parduotuvės taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Klientui ir Parduotuvei (toliau – Pardavėjas) privalomas teisinis dokumentas, kuriame apibrėžiamos Šalių teisės ir pareigos, prekių įsigijimo, apmokėjimo už jas, pristatymo ir grąžinimo sąlygos bei tvarka, taip pat kitos su prekių pirkimu ir pardavimu elektroninėje parduotuvėje susijusios sąlygos.
Pirkėju šiose Taisyklėse laikomas asmuo, užsiregistravęs ir perkantis elektroninėje parduotuvėje. Elektroninėje parduotuvėje pirkti gali: veiksnus fizinis asmuo, t.y. asmuo, sulaukęs pilnametystės, kurio veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka.
Užsiregistruodamas arba pateikdamas užsakymą Klientas besąlygiškai patvirtina, jog jis turi teisę pirkti elektroninėje parduotuvėje. Parduotuvė pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas informuojamas elektroninės parduotuvės tinklapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams, todėl Pirkėjui rekomenduojama su Taisyklėmis susipažinti kiekvieno apsipirkimo metu.
I. UŽSAKYMO PATEIKIMO TVARKA IR SĄLYGOS
Klientas apsilankęs Parduotuvės internetiniame puslapyje pasirenka jam patinkančias prekes. Jo pasirinkimo pagrindu suformuojamas prekių krepšelis.
Suformavus prekių krepšelį, Klientas turi suvesti duomenis, būtinus pasirinktoms prekėms pristatyti: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefoną bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. Zaislandija.lt patvirtina, kad Kliento pateikti duomenys bus naudojami išskirtinai tik prekių pardavimo ir pristatymo tikslais, nepažeidžiant LR teisės aktų numatytų reikalavimų asmens duomenų apsaugai.
Toliau Klientas turi pasirinkti vieną iš galimų atsiskaitymo zaislandija.lt Parduotuvėje būdų (plačiau – III Taisyklių skyriuje). Kartu pasirenkamas prekių pristatymo būdas.
Paskutiniame lange sugeneruojami visi Kliento pateikti duomenys, prieš kuriuos patvirtindamas, Klientas privalo įsitikinti, jog pateikti duomenys yra teisingi ir atitinkantys jo pageidavimus. Klientas turi galimybę pataisyti klaidingus duomenis prieš išsiunčiant užsakymą. Klientui taip pat suteikiama galimybė koreguoti asmeninius duomenis, būtinus prekių pristatymui, jau po užsakymo pateikimo informuojant apie tai zaislandija.lt tel. + 370 6067 0926 arba el.paštu labas@zaislandija.lt.
Pristatymo informacijos keitimas gali daryti įtaką prekės pristatymo laikui ir datai. Klientui nesuteikiama galimybė patvirtinti užsakymo iki to momento, kol jis pažymi, jog yra susipažinęs ir sutinka su zaislandija.lt Parduotuvės prikimo sąlygomis. Tuo atveju, jeigu prieš prekių pasirinkimą Klientas nėra susipažinęs su Parduotuvės pirkimo sąlygomis, jis tai privalo atlikti prieš patvirtindamas savo užsakymą bei jame pateiktus duomenis.
Klientui patvirtinus užsakymą, jis nusiunčiamas zaislandija.lt. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna zaislandija.lt. Kartu tokiu atveju laikoma, jog tarp Kliento ir zaislandija.lt yra sudaryta sutartis. Tačiau tokia sutartis laikoma vykdytina tik nuo to momento, kai zaislandija.lt gauna patvirtinimą apie atsiskaitymą už prekes.
Klientui pateikus užsakymą, zaislandija.lt sistema automatiškai atsiunčia Klientui elektroninį laišką, kuriame nurodomos užsakytos prekės bei Kliento pateikti duomenys.
Zaislandija.lt gavus patvirtinimą apie apmokėjimą gavimo momentas laikomas sutarties tarp Kliento ir zaislandija.lt vykdymo pradžios momentu.
Kliento pateiktas užsakymas saugomas zaislandija.lt duomenų bazėje remiantis Lietuvos Respublikos galiojančių teisės aktų reikalavimais dėl tokių duomenų saugojimo termino.
Visais atvejais laikoma, jog Klientas, pateikdamas užsakymą, yra susipažinęs ir besąlygiškai sutinka su visomis sąlygomis.
Sutartis sudaroma ir vykdoma lietuvių kalba.
II. GARANTIJOS IR PREKIŲ KAINŲ NUSTATYMAS
Kiekvienos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės Parduotuvėje.
Zaislandija.lt nurodo, o Klientas patvirtina, jog yra susipažinęs su tuo, kad prekės, nurodytos Parduotuvėje, savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl naudojamo monitoriaus ypatybių.
Klientas sutinka, jog, jam elektroniniu būdu pateikiant užsakymą Parduotuvėje, už prekes jis įsipareigoja mokėti kainą, nurodomą užsakyme.
Kainos Parduotuvėje ir užsakyme nurodomos eurais be PVM.
Zaislandija.lt parduoda prekes, atitinkančias užsakyme numatytas sąlygas. Tais atvejais, kai Klientui perduotos prekės neatitinka tam tikrų užsakymo reikalavimų, Klientas sutinka pirmiausia nedelsiant pranešti apie tai telefonu zaislandija.lt , o šis įsipareigoja imtis visų veiksmų esamiems trūkumams pašalinti, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl zaislandija.lt ar jo vardu veikiančių trečiųjų asmenų kaltės. Zaislandija.lt per protingą, su Klientu suderintą terminą, trūkumų nepašalinus, Klientas turi teisę savo teises ginti LR Civiliniame Kodekse numatyta tvarka.
Zaislandija.lt įsipareigojimai prekių atžvilgiu: zaislandija.lt įsipareigoja perduoti prekes tinkamos kokybės bei atitinkančias užsakyme numatytus reikalavimus.
Zaislandija.lt įsipareigoja pateikti Klientui užsakyme nurodytą prekių kiekį. zaislandija.lt neatsako tais atvejais, kai perduotų prekių kiekis, nėra tikslus dėl to, jog Klientas neteisingai nurodė duomenis užsakyme, pateiktame zaislandija.lt.
Tais atvejais, kai užsakyme numatomas tam tikras daiktų komplektas, zaislandija.lt įsipareigoja pateikti visus į daiktų komplektą įeinančius daiktus.
Prekės pristatomos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį, siekiant, kad prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
III. APMOKĖJIMO TVARKA IR TERMINAI
Klientas atsiskaito už savo užsakytas prekes vienu iš zaislandija.lt Parduotuvėje naudodamasis savo banku internete, atsiskaitydamas kreditine kortele arba kriptovaliuta
Jeigu klientas pasirinko vieną iš internetinio atsiskaitymo būdų, jis įsipareigoja už užsakytas prekes atsiskaityti nedelsiant, priešingu atveju, jis praranda teisę reikšti pretenzijas dėl prekių pristatymo terminų pažeidimo, kadangi pagal Kliento užsakymą prekių siuntinys pradedamas formuoti tik zaislandija.lt gavus apmokėjimą už prekes.
IV. PREKIŲ GRĄŽINIMAS
Apsisprendę įsigytą prekę grąžinti be jokios priežasties, tai padaryti galite per 14 dienų.
Šis laikotarpis gali būti ir ilgesnis, jei taip nurodyta pirkimo-pardavimo taisyklėse arba prekės prisegtuke apie grąžinimo informaciją, kurį gausite elektroniniu paštu įvykdžius užsakymą.
Per 14 dienų galima grąžinti ne visas kokybiškas prekes, yra tam tikrų išimčių, aprašytų CK 6.228-10 2 d.
Verta žinoti, jog per 14 dienų pakeisti ar grąžinti kokybišką prekę galite tik tuo atveju, jeigu prekės nenaudojote ir nepažeidėte jos prekinės išvaizdos. Jei nusprendėte grąžinti prekę, privalote įsigytą prekę apžiūrėti tik taip, kaip tai galėtumėte padaryti tiesiogiai prekybos vietoje.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- prekės bei įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė;
- prekė nebuvo naudojama ir (arba) sugadinta;
- prekės komplektacija yra pilna, turi pardavimo dokumentą;
- nuo prekės nebuvo nuimtos originalios etiketės.
Grąžinant prekes būtina pateikti pirkimą-pardavimą patvirtinantį dokumentą. Grąžinant prekę turite kartu įdėti:
- nepažeistą pakuotę,
- sąskaitą-faktūrą, jei tokia Jums buvo atsiųsta kartu su preke arba kasos kvito kopija (jeigu už prekę mokėjote grynaisiais) ar kitas pirkimą-pardavimą patvirtinantis dokumentas.
- spausdintą ar ranka užpildytą laisvos formos prašymą dėl grąžinamos prekės.
Tokiame prašyme nurodykite:
– savo vardą ir pavardę,
– savo kontaktinę informaciją: telefono numerį ir/arba elektroninio pašto adresą,
– užsakymo numerį,
– įvardinkite prekę/-es, kurias grąžinate,
– priežastį/-is, dėl ko grąžinate prekę/-es,
– banko sąskaitos numerį ir vardą bei pavardę asmens, kuriam priklauso ši sąskaita (į ją bus pervedami pinigai pardavėjui sutikus tenkinti prašymą priimti grąžinamą/as prekę/es).
Pirkėjai prekes grąžinti turi savo sąskaita bet kurio kurjerio pagalba arba registruotu paštu.
Grąžinimas yra nemokamas, jeigu grąžinimo priežastis – prekės brokas.
Pinigai už grąžintas prekes grąžinami tik banko pavedimu į mokėtojo banko sąskaitą per 14 kalendorinių dienų.
V. PREKIŲ PRISTATYMAS
Užsakymą virš €49 pristatysime nemokamai.
Mūsų el. parduotuvėje galite pasirinkti keletą pristatymo būdų.
Produktams laikomiems Lietuvos sandėliuose:
- Pristatymas į Jums patogiausią DPD paštomatą per 2-4 darbo dienas (kai užsakymo suma nesiekia 49€, pristatymo kaina yra 3.5 €);
- Pristatymas tiesiai į Jūsų namus su DPD kurjerių paslauga per 2-4 darbo dienas (kai užsakymo suma nesiekia 49€, pristatymo kaina yra 5.5 €, į Kuršių nerija 15 €).
Produktams laikomiems užsienio sandėliuose, kaina nesiskiria:
- Pristatymas į Jums patogiausią DPD paštomatą per 6-10 darbo dienas (kai užsakymo suma nesiekia 49€, pristatymo kaina yra 3.5 €);
- Pristatymas tiesiai į Jūsų namus su DPD kurjerių paslauga per 6-10 darbo dienas (kai užsakymo suma nesiekia 49€, pristatymo kaina yra 5.5 €, į Kuršių nerija 15 €).
Užsakant prekes, tereikia pasirinkti artimiausią DPD paštomatą. Atsiimti siuntinius iš DPD paštomatų yra itin greita ir patogu. Visa procedūra yra labai paprasta, todėl praktiškai bet kas gali ja naudotis be jokių instrukcijų.
Priimant užsakymą, nepamirškite:
- Nepasirašykite pristatymo dokumento (POD) prieš įvertinę visų siuntinių išorinę būklę.
- Gavę siuntinį, nepasirašykite pristatymo dokumento, kol neįsitikinsite, kad dokumente nurodytas siuntinių kiekis atitinka Jums pristatytą siuntinių kiekį.
- Jei pastebėsite kokių nors išorinių siuntinio pažeidimų (įplyšusi ar sugniuždyta dėžė, atsilupusi juosta) arba neatitikimą siuntinių kiekyje, būtinai tai pažymėkite pristatymo dokumente arba nepriimkite siuntinio.
Jei pageidaujate kitokio užsakymo pristatymo būdo, susisiekite su mumis el. paštu: labas@zaislandija.lt ir pasistengsime įgyvendinti Jūsų prašymą.
VI. KITOS NUOSTATOS
Visi pranešimai zaislandija.lt turi būti teikiami elektroniniu paštu labas@zaislandija.lt
Sutartis sudaroma, vykdoma ir visas bendravimas tarp Kliento ir zaislandija.lt vyksta valstybine kalba.
Klientas turi teisę, sudaręs sutartį, per 14 dienų jos atsisakyti be jokių papildomų sąlygų. Toks terminas pradedamas skaičiuoti nuo to momento, kai prekės pagal sutartį (užsakymą) yra perduodamos Klientui.
Tokią savo galimybę Klientas gali įgyvendinti tik tuo atveju, jeigu daiktas (prekė) nebuvo sugadintas arba iš esmės nepasikeitė daikto išvaizda, taip pat jos nebuvo naudojamos (pakuotės pakitimai tiek, kiek jie buvo būtini daiktui apžiūrėti, nelaikomi esminiais).
Zaislandija.lt ne vėliau kaip per 15 dienų nuo Kliento pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo, įsipareigoja atlikti būtinus veiksmus, siekiant atstatyti padėtį į buvusią iki sutarties sudarymo.