Linksma mokomoji skirtingų emocijų lenta – Ką jaučia kiaušinukas?
Medinė plokštelė mokytis emocijų prekės ženklo meistKidz. Valdyba buvo skirta padėti vaikams ugdyti emocinį supratimą ir socialinius įgūdžius .Tai taip pat tinka vaikams, sergantiems ADHD.Vaikai gali sujungti viršutinę ir apatinę dalį įvairiais būdais, kad gautų veido išraišką.Tai yra ypač naudinga priemonė, skatinanti vaikus neverbalinę išreikšti savo jausmus.Tai taip pat gali būti naudojama kaip priemonė mokyti vaikus apie empatiją, prašant atspėti ar atkurti kitų jausmus, naudojant šiuos blokus
gamintojas <span style = " Vertikalūs-paveldėti;
funkcijos pavadinimas
funkcijos reikšmė
Svoris | 0.8 kg |
---|---|
Išmatavimai | 2.000000 × 29.000000 × 29.000000 cm |
Apsisprendę įsigytą prekę grąžinti be jokios priežasties, tai padaryti galite per 14 dienų.
Šis laikotarpis gali būti ir ilgesnis, jei taip nurodyta pirkimo-pardavimo taisyklėse arba prekės prisegtuke apie grąžinimo informaciją, kurį gausite elektroniniu paštu įvykdžius užsakymą.
Per 14 dienų galima grąžinti ne visas kokybiškas prekes, yra tam tikrų išimčių, aprašytų CK 6.228-10 2 d.
Verta žinoti, jog per 14 dienų pakeisti ar grąžinti kokybišką prekę galite tik tuo atveju, jeigu prekės nenaudojote ir nepažeidėte jos prekinės išvaizdos. Jei nusprendėte grąžinti prekę, privalote įsigytą prekę apžiūrėti tik taip, kaip tai galėtumėte padaryti tiesiogiai prekybos vietoje.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- prekės bei įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė;
- prekė nebuvo naudojama ir (arba) sugadinta;
- prekės komplektacija yra pilna, turi pardavimo dokumentą;
- nuo prekės nebuvo nuimtos originalios etiketės.
Grąžinant prekes būtina pateikti pirkimą-pardavimą patvirtinantį dokumentą. Grąžinant prekę turite kartu įdėti:
- nepažeistą pakuotę,
- sąskaitą-faktūrą, jei tokia Jums buvo atsiųsta kartu su preke arba kasos kvito kopija (jeigu už prekę mokėjote grynaisiais) ar kitas pirkimą-pardavimą patvirtinantis dokumentas.
- spausdintą ar ranka užpildytą laisvos formos prašymą dėl grąžinamos prekės.
Tokiame prašyme nurodykite:
– savo vardą ir pavardę,
– savo kontaktinę informaciją: telefono numerį ir/arba elektroninio pašto adresą,
– užsakymo numerį,
– įvardinkite prekę/-es, kurias grąžinate,
– priežastį/-is, dėl ko grąžinate prekę/-es,
– banko sąskaitos numerį ir vardą bei pavardę asmens, kuriam priklauso ši sąskaita (į ją bus pervedami pinigai pardavėjui sutikus tenkinti prašymą priimti grąžinamą/as prekę/es).
Pirkėjai prekes grąžinti turi savo sąskaita bet kurio kurjerio pagalba arba registruotu paštu.
Grąžinimas yra nemokamas, jeigu grąžinimo priežastis – prekės brokas.
Pinigai už grąžintas prekes grąžinami tik banko pavedimu į mokėtojo banko sąskaitą per 14 kalendorinių dienų.
Užsakymą virš €49 pristatysime nemokamai.
Mūsų el. parduotuvėje galite pasirinkti keletą pristatymo būdų.
Produktams laikomiems Lietuvos sandėliuose:
- Pristatymas į Jums patogiausią DPD paštomatą per 2-4 darbo dienas (kai užsakymo suma nesiekia 49€, pristatymo kaina yra 3.5 €);
- Pristatymas tiesiai į Jūsų namus su DPD kurjerių paslauga per 2-4 darbo dienas (kai užsakymo suma nesiekia 49€, pristatymo kaina yra 5.5 €, į Kuršių nerija 15 €).
Produktams laikomiems užsienio sandėliuose, kaina nesiskiria:
- Pristatymas į Jums patogiausią DPD paštomatą per 6-10 darbo dienas (kai užsakymo suma nesiekia 49€, pristatymo kaina yra 3.5 €);
- Pristatymas tiesiai į Jūsų namus su DPD kurjerių paslauga per 6-10 darbo dienas (kai užsakymo suma nesiekia 49€, pristatymo kaina yra 5.5 €, į Kuršių nerija 15 €).
Užsakant prekes, tereikia pasirinkti artimiausią DPD paštomatą. Atsiimti siuntinius iš DPD paštomatų yra itin greita ir patogu. Visa procedūra yra labai paprasta, todėl praktiškai bet kas gali ja naudotis be jokių instrukcijų.
Priimant užsakymą, nepamirškite:
- Nepasirašykite pristatymo dokumento (POD) prieš įvertinę visų siuntinių išorinę būklę.
- Gavę siuntinį, nepasirašykite pristatymo dokumento, kol neįsitikinsite, kad dokumente nurodytas siuntinių kiekis atitinka Jums pristatytą siuntinių kiekį.
- Jei pastebėsite kokių nors išorinių siuntinio pažeidimų (įplyšusi ar sugniuždyta dėžė, atsilupusi juosta) arba neatitikimą siuntinių kiekyje, būtinai tai pažymėkite pristatymo dokumente arba nepriimkite siuntinio.
Jei pageidaujate kitokio užsakymo pristatymo būdo, susisiekite su mumis el. paštu: labas@zaislandija.lt ir pasistengsime įgyvendinti Jūsų prašymą.
Susiję produktai
-
0
Interaktyvus mokomasis kubas pirmi prisilietimai
-
0