MOKĖJIMO INFORMACIJA
Pristatymo mokesčiai - kokie yra mokesčiai?
Jei užsakymas nesiekia 49 €, pristatymo kaina yra nuo 3,5 €.
Pristatymas paštomatu kainuoja 3,5 €, kurjeriu – 5,5 €, o užsakymams virš 49 € pristatymas nieko nekainuos.
Į Kuršių neriją pristatymas kainuoja 15 €, ir nemokamo pristatymo nesuteikiame.
Pristatymo laikas - per kiek laiko pristatote?
Prekėms, esančioms tiekėjų sandėlyje Lietuvoje – 2–4 d. d., prekėms, esančioms užsienio tiekėjų sandėlyje – 6–10 d. d.
Pristatymas į jūsų patogiausią DPD paštomatą – 6–10 d. d.
Pristatymas į jūsų namus su DPD kurjeriu – 6–10 d. d.
Užsakant prekes, tereikia pasirinkti artimiausią DPD paštomatą. Atsiimti siuntinius iš DPD paštomatų yra itin greita ir patogu. Visa procedūra yra labai paprasta, todėl praktiškai bet kas gali ja naudotis be jokių instrukcijų.
Užsakymo procesas - kas vyksta po apmokėjimo?
Užsakius žaislus, iškart gausite el. laišką su patvirtinimu ir visą reikiamą informaciją apie pirkimą.
Kai tik žaislai bus paruošti siuntimui, informuosime Jus el. paštu su siuntos sekimo duomenimis.
Ar gausiu sąskaitą už savo užsakymą?
Po žaislų užsakymo, sąskaitą gausite tiesiai į savo el. paštą. Norėdami peržiūrėti ar atsispausdinti sąskaitą, prisijunkite prie savo paskyros mūsų svetainėje.
Sekimas ir pagalba
Užsakymo sekimo nuorodą rasite patvirtinimo laiške. Jeigu kils klausimų ar iššūkių su pristatymu, mūsų klientų aptarnavimo komanda visada pasirengusi Jums padėti.
PIRKIMO INFORMACIJA
Kas yra norų sąrašas?
Sudarykite norų sąrašą ir išsaugokite žaislus, kurie patiko Jūsų vaikams. Ši funkcija leidžia lengvai grįžti prie dominančių prekių ir perkelti jas į pirkinių krepšelį, kai esate pasiruošę pirkti. Taip nebereikės švaistyti laiko ieškant tų pačių žaislų iš naujo!
Ką daryti, jei gavau pažeistą arba netinkamą produktą?
Nepasirašykite pristatymo dokumento (POD), kol neįvertinsite visų siuntinių išorinės būklės. Gavę siuntinį, nepasirašykite dokumento, kol neįsitikinsite, kad jame nurodytas siuntinių kiekis atitinka Jums pristatytą kiekį.
Jei pastebėjote kokių nors išorinių siuntinio pažeidimų (įplyšusi ar sugniuždyta dėžė, atsilupusi juosta) arba siuntinių kiekio neatitikimą, būtinai pažymėkite tai pristatymo dokumente arba nepriimkite siuntinio.
Jei pageidaujate kitokio užsakymo pristatymo būdo, susisiekite su mumis el. paštu labas@zaislandija.lt, ir pasistengsime įgyvendinti Jūsų prašymą.
Ar galiu pakeisti arba atšaukti savo užsakymą?
Jei norite pakeisti ar atšaukti savo užsakymą, susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi kuo skubiau. Jei žaislas dar nebuvo išsiųstas, galėsime Jums padėti. Priešingu atveju, kai siunta jau bus kelyje, galėsite pasinaudoti mūsų produktų grąžinimo galimybe.
Kas yra "siuntos sekimas" mano užsakymuose?
Su siuntos sekimo funkcija galėsite stebėti savo užsakymo kelionę. Sekimo numerį gausite el. paštu, su kuriuo galėsite bet kada patikrinti, kur yra Jūsų paketas ir kada tikėtis jo atvykimo.