Apsisprendę įsigytą prekę grąžinti be jokios priežasties, tai padaryti galite per 14 dienų.
Šis laikotarpis gali būti ir ilgesnis, jei taip nurodyta pirkimo-pardavimo taisyklėse arba prekės prisegtuke apie grąžinimo informaciją, kurį gausite elektroniniu paštu įvykdžius užsakymą.
Per 14 dienų galima grąžinti ne visas kokybiškas prekes, yra tam tikrų išimčių, aprašytų CK 6.228-10 2 d.
Verta žinoti, jog per 14 dienų pakeisti ar grąžinti kokybišką prekę galite tik tuo atveju, jeigu prekės nenaudojote ir nepažeidėte jos prekinės išvaizdos. Jei nusprendėte grąžinti prekę, privalote įsigytą prekę apžiūrėti tik taip, kaip tai galėtumėte padaryti tiesiogiai prekybos vietoje.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- prekės bei įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė;
- prekė nebuvo naudojama ir (arba) sugadinta;
- prekės komplektacija yra pilna, turi pardavimo dokumentą;
- nuo prekės nebuvo nuimtos originalios etiketės.
Grąžinant prekes būtina pateikti pirkimą-pardavimą patvirtinantį dokumentą. Grąžinant prekę turite kartu įdėti:
- nepažeistą pakuotę,
- sąskaitą-faktūrą, jei tokia Jums buvo atsiųsta kartu su preke arba kasos kvito kopija (jeigu už prekę mokėjote grynaisiais) ar kitas pirkimą-pardavimą patvirtinantis dokumentas.
- spausdintą ar ranka užpildytą laisvos formos prašymą dėl grąžinamos prekės.
Tokiame prašyme nurodykite:
– savo vardą ir pavardę,
– savo kontaktinę informaciją: telefono numerį ir/arba elektroninio pašto adresą,
– užsakymo numerį,
– įvardinkite prekę/-es, kurias grąžinate,
– priežastį/-is, dėl ko grąžinate prekę/-es,
– banko sąskaitos numerį ir vardą bei pavardę asmens, kuriam priklauso ši sąskaita (į ją bus pervedami pinigai pardavėjui sutikus tenkinti prašymą priimti grąžinamą/as prekę/es).
Pirkėjai prekes grąžinti turi savo sąskaita bet kurio kurjerio pagalba arba registruotu paštu.
Grąžinimas yra nemokamas, jeigu grąžinimo priežastis – prekės brokas.
Pinigai už grąžintas prekes grąžinami tik banko pavedimu į mokėtojo banko sąskaitą per 14 kalendorinių dienų.